Monday 28 October 2013

bwk affan jenjalans..

Assalammualaikum..

lame xhapdate kan.. bz sgt.. sgt2 bz.. bz ngan affan, asek nangis, nangis n nangis, bak kata semua org biasalah.. budak kecik.. iyaaa skang ni tgh ngadap la nih.. :)

korg jenis yg mcm mana.. aku jenis yg klu stress tahap gaban nk release aku kene g jalans.. bwk jgk budak kecik nih.. nk tgglkan.. huhhhh sape nk jage? sume surrender.. wpon aku buat stock susu.. tp sume surrender, sbb... sbb affan klu mengamok tahap jerit sampai pecah kerongkong... n skang.. suara die cam ella versi bayi.. serak basah manje hahahahaha sakit tekak la tu,.. asek nanges...kuakuakua. (p/s : die hanya diam bile aku peluk die tepuk2 bontot die.. ponekkk dennn hoiiii

ni mase g sunway ..



 

 




mama nampak slim,... yessss!




mase ni lahh hadoiii sakit tgn habaq hang... xde plak pic carrier snuggo aku tuh..hampehhh xcomfort langsung.. menci aku.. time ni la sedeyy sgt rasenye.. affan xsuke,aku xsuke,laki aku pon xsuke.. rase mcm anak aku nk jatuh n mesti badan die sakit mase lam carrier tu, wpon aku carry cara horizontal sbb affan kecik lg,kecik2 pon si bulat tu ley thn momentum die.. nnt sambung jenjalan 2 plak,.. 




No comments:

Post a Comment